Poppers Poppers Guide Poppers Forum Poppers Reviews

Wife gone doing poppers

Posted on Poppers Guide's Forum

Topic created by Popperbater
on Sun, 9 Apr 2023 at 17:22

Popperbater said on Sun, 9 Apr 2023 at 17:22...

Wife is out of town, I will be doing poppers and Gooning Monday night. Would love some female company on skype. Anyone interested? I will give my Skype Id, just hit me up here.

Webcam said on Mon, 10 Apr 2023 at 16:16...

best to leave your Skype, or other contact, then wait....popperbate requests need some basic info about you, and what you are looking for

Popperbater said on Tue, 11 Apr 2023 at 00:46...

Im looking for a female to get naked with me while I stroke. She doesnt have to show face if she doesnt want to. We can hit the poppers together if shed like. Im plumber702 on skype.

Wishful Thinker said on Tue, 11 Apr 2023 at 20:17...

"I want a female to take time off her day and get naked in front of a webcam for free, just to satisfy my sexual fantasies while I jerk off even though I am a total stranger and she has no idea who I am"... Yeah, cause that is just how life works...

Rosa Klebb said on Wed, 12 Apr 2023 at 07:55...

Ja that is how life works...it's 2023, Amish Grandpa. Guess what: women have sexual fantasies too, and perhaps you should consider that before dumping your snarky Victorian-era views here? anonymous cam sex is OK and enjoyed by guys and gals...ditch the pipe and slippers and cum into the real world.

If you are grandpa type what is your Skype? do you wear dungarees and have a big pitch fork?

Wishful Thinker said on Wed, 12 Apr 2023 at 13:09...

"Rosa Klebb" is no doubt a guy using a female alias... enough said.

Rosa Klebb said on Wed, 12 Apr 2023 at 13:38...

Isn't it time for your nap now, Grandpa? wanna see my lady garden before you doze off? show me your colostomy bag in return, it's a deal

Wishful Thinker said on Wed, 12 Apr 2023 at 13:45...

10 bucks says your lady garden has a hose in it.

Rosa Klebb said on Wed, 12 Apr 2023 at 15:17...

10 bucks from your food stamps lol Hint: Rosa is a lady with dangerous shoes, she punches dudes in the stomach with a knuckle duster, she is a fan of Sappho. So you got it all mixed up, maybe dementia, Amish? now go empty that bag and put on your diapers.

Wishful Thinker said on Wed, 12 Apr 2023 at 15:32...

"Rosa is a lady with dangerous shoes, she punches dudes in the stomach with a knuckle duster"... Oh, my bad.. now you sound like a REAL woman.

Rosa Klebb said on Wed, 12 Apr 2023 at 15:33...

has a hose in it.

i wish...hahaha...good riposte BTW... ;-)

Wishful Thinker said on Wed, 12 Apr 2023 at 15:44...

It's been fun for me as well, Rosa... you can skype naked with me anytime you want lol

Rosa Klebb said on Wed, 12 Apr 2023 at 21:15...

The gate to my garden is getting rusty, nothing a little oil won't fix, darling Wishful. As the Springtime is upon us, come by and plant some seed in my garden...you are most welcome. Skype is not for me, unless it is possible for a group

Wenis said on Sat, 15 Apr 2023 at 14:42...

Yall r just stupid 4 this whole convo tbh. My opinon on this is. Wishful thinker is write. Bc first off this site i believe is like 80 to 85% guys anyways. So to advertise here 4 a girl to join u on webcam is kinda delisounal. Bc u dont say. Im brown hair 6 foot 2 inches 6 pack etc nd srry if ur avg or below a girl aint gonna jump on webcam with a stranger. I mean if ur like a male model then she might but thts about it. Plus women are less visual. Why they read so much smut. So its not gonna do much 4 them to webcam with a random stranger tht they dont kno wut he looks like. Also the girl wuld think tht u might do some weird or creepy shit. Cuz its happend to her b4. Also if ur gonna b doing poppers tht might increase the chance. But if a girl did wanna c a guy jack on webcam which some do nd ive met them. But i dont think its like a daily thing they do 4 hours. But they go on to omeagle or chat roulette. Cuz i gurantee u no girl has seen this chat. So plumby 700 ur better bet is going on omegale the friggin unfilter or uncensored group it might take a while b4 u find a girl but ive had succuss with it b4. Yes even in 2023 thts a hard sell. Bc if its what girls wanted then u wuld just see it all over the place or atleast some of the time and u dont. Just compare how many times uve seen horny guys post, looking 4 girl to jack and webcam with..... Now how many times uve seen "hi yall super hot playboy model here looking to webcam with a stranger and watch him aggressivly jack off to me while saying things 2 objectify my body and trusting him not 2 screen record" shit ya kno it just dosent happen. Honestly the majority of girls wuld be really creeped out by a stranger jacking off 2 her. And she wuld be worried of the video being recored and posted online. So yea just not gonna happen Wishful Thinking's name is your outcome -Cheers-Wenis

Rosa Klebb said on Sun, 16 Apr 2023 at 21:13...

Depends what Popperbater is looking for..."female company" so could be a MILF?? not some super sexy snowflake babe...a woman who is comfortable getting mutual pleasure for webcam. Wishful and I are already on our second date, and we swapped recipes, his Coq in Cider, for my tossed salad/ i love have a real man toss my salad.

Popperbater said on Mon, 17 Apr 2023 at 18:15...

Im looking to have a little fun with females and mutual poppers use and masturbation. My skype is Plumber702.

PJ said on Sun, 23 Apr 2023 at 09:26...

There are skype webcam requests here:

https://poppersguide.com/forum/14184

https://poppersguide.com/forum/14045

https://poppersguide.com/forum/12124

https://poppersguide.com/forum/11974

https://poppersguide.com/forum/11941

https://poppersguide.com/forum/11919

https://poppersguide.com/forum/11903

https://poppersguide.com/forum/11711

https://poppersguide.com/forum/11639

https://poppersguide.com/forum/11638

https://poppersguide.com/forum/11383

Want to post a follow-up?
  Go ahead:

Your name or nickname:

Your message:

 

Unless otherwise noted, all contents of this website are
Copyright © 2011-2017 Jack Tinoco. That said, you can use my
images and article excerpts subject to these conditions.