Poppers Poppers Guide Poppers Forum Poppers Reviews

Who selling poppers in dubai? Is it legal???

Posted on Poppers Guide's Forum

Topic created by Matthew
on Sun, 27 Jun 2021 at 22:20

Matthew said on Sun, 27 Jun 2021 at 22:20...

Anyone selling poppers in Dubai? Or Poppers in Abu Dhabi? I am in Dubai. Seem like it's illegal in Dubai. I am coming next month I want to buy but I am scared 😥

dubai_fun said on Tue, 6 Jul 2021 at 16:16...

Where are you coming, Matthew? You say you are in Dubai....so where are u going to come.. Deira Park? I like English guys in Hackett shirt with hairy legs & ass, and tattoos. Don't be scared I am gentle....at first...poppers are very expensive in Dubai. If you can tell your age and body size please.

Jacob said on Fri, 20 Aug 2021 at 04:23...

You can get it from one supplier. I got from them. Just google poppers Dubai & you will find it. They deliver for 50 add I think. Good poppers.

dxb bttm said on Wed, 25 Aug 2021 at 11:27...

I got it from poppersdubai.com

Manny said on Sat, 28 Aug 2021 at 10:01...

Poppers is illegal in Dubai bro! I know two guys who got caught already and now it's on their file and they have to pay some fees. Wouldnt risk it. Even ordering online. They will confiscate and will ask u to come pick up the package. It's a trap. Customs will arrest you. You don't have to believe me but that's what happened to couple guys I know. Better to just put one bottle in your suitcase when y fly in lol. Even then bro don't risk it!

Dxb bttm said on Mon, 30 Aug 2021 at 18:20...

Same. My friend ordered online and it was stopped by customs. Glad he didn't go n up to collect haha.

Michael said on Wed, 1 Sep 2021 at 22:41...

I bought from one guy on Twitter, just search Poppers Dubai will show up. Gluck!

Max said on Fri, 17 Sep 2021 at 20:13...

Poppers are ILLEGAL in Dubai bro. But you can still buy it. There are few trusting suppliers. Just search POPPERS DUBAI. You will find. Goodluck

Expat said on Fri, 24 Sep 2021 at 04:16...

Yeah, poppersdubai.com I ordered from them. Legit. Great service. Quality poppers. I'm from the UK & they sell the exact same.

Aroosh said on Sat, 2 Oct 2021 at 17:37...

I got from same, poppers dubai Just google

Jennifer said on Sun, 3 Oct 2021 at 19:21...

Hello. We are a russian couple and we also buy from Poppers Dubai. They deliver same day and on-time! Great service.

Hana said on Sun, 10 Oct 2021 at 10:00...

Many fake chinese suppliers selling poppers in dubai.

Poppersdubai.com are real. Honest supplier. Delivery is available. But I just picked up was easier for me. Just be careful cause poppers are illegal in dubai.

Timmy UK said on Wed, 13 Oct 2021 at 13:07...

I agree. POPPERSDUBAI.com

Legit. Great poppers. Delivery service provided. And yeah many fakes. I wouldn't trust the ones on Grindr. Gluck.

KaramaGuy said on Wed, 13 Oct 2021 at 21:41...

sir too good, poppersdubai.com me agreeing also too Mach good one. My partner and me are doing too much fun and buying too Mach from them. Be are good reliable soupplier much good na. Aroosh ya msg tanks too Mach bro

Jumeira Couple said on Sat, 16 Oct 2021 at 19:09...

We're couple here visiting for Expo. I read Poppers Dubai reviews on here also and we ordered.

They are legit. Yes it's illegal but these guys take care of the logistics. They are private and discreet. Strictly confidential. Cash or PayPal.

We paid with PayPal cause we were out of cash haha. Credit card hbb. Anyways yeah get from them. We ordered on whatsapp just google poppers dubai it will show.

Btw def check out Atlantis Water Park it was amazing, both for adults & kids. Have fun! Xoxo

anonymous said on Sun, 17 Oct 2021 at 19:50...

I agree bro. They good shit!

anonymous said on Sun, 17 Oct 2021 at 19:52...

they got poppers but they don't sell toys :-(

Black Mamba said on Sat, 23 Oct 2021 at 20:56...

Yo niggas wasssup. Ya for for sure dem poppersdubai.com have some gud quality poppers boys. Aiz orders many times form dems. Nice good fellow driver who delivers to mees & my boyz in Joomeira. They has said watsapp numbrs also just google dat shit. Highly recommanded! Goodluxkz

AbuDhabiBttm said on Wed, 3 Nov 2021 at 23:26...

I am in Abu Dhabi and I ordered from Poppersdubai.com also. They ship with DHL only 50 aed. Received it the next day. Good supplier. Good quality. Fresh poppers. I would def check them out. `Ask for the Iron Horse or Amsterdam Special, it was strong bro! haha

Saudi Poppers said on Sat, 6 Nov 2021 at 19:36...

I am in Saudi. I order from them also. They are good habibi. : )

filipino- said on Mon, 8 Nov 2021 at 17:06...

Hi Po. i order from PoppersDubai.com also dear. napakagandang poppers at magandang kalidad. Mabait din talaga siyang lalaki. Nagpahatid sila sa building ko.

unknown said on Fri, 12 Nov 2021 at 10:17...

I agree. Poppers Dubai is good. I am in Al Barsha. They delivered to me also for a small extra fee. Iron Horse & Amsterdam our my two favourites. Hehe.

Saudi said on Tue, 16 Nov 2021 at 13:52...

أطلب من بوبرز دبي أيضًا. خدمة جيدة جدا ونوعية جيدة. أنا سعيد جدا. شكرا لك.
Poppers Dubai

Saudi said on Tue, 16 Nov 2021 at 13:53...

I order from Poppers Dubai also. Very good service and good quality. I am very happy. Thank you.

Jack British said on Sat, 20 Nov 2021 at 23:24...

Saw this post just now. Ya no shit POPPERS ARE ILLEGAL here in Dubai. I know! But people are still buying it you wanker! It's already hard to find these here in Dubai, but if anything Poppers Dubai do sell it and very good ones too. I just found it on Twitter n Facebook their whatsapp num. Just call them.

Santoshhappy said on Sun, 21 Nov 2021 at 22:34...

Dey are giving da good prices. Me n my patnar we are too mach happy with der service. I am I. Karama n ordering too mach. Tank you bhai. Tank toooo mach!

Xmas Poppers said on Wed, 24 Nov 2021 at 01:09...

I am looking for xmas stuffers for my friends and boyfriend. I will get some from poppers dubai, i heard from some friends they offer good shit and good service. Ho ho ho! Merry x-mas everyone! :-)

anonymous said on Mon, 29 Nov 2021 at 22:22...

super happy and excited about my new poppers that I bought from POPPERS DUBAI. They are great. Always delivered on time. Glad to see someone reliable for once. Met some suppliers on Grindr and other apps and after they move away or don't answer anymore. These guys are reliable, trustworthy, great quality and most importantly safe & discreet! Five stars for poppersdubai.com :-)

Jiglo said on Tue, 30 Nov 2021 at 14:16...

I need poppers

RudolfSanta said on Wed, 1 Dec 2021 at 19:36...

Hi. Santa needs poppers also. It's almost Christmas. Santa elf's found poppers ar PoppersDubai.com HO HO HO! Merry Xmas bye yaaaal

pringles said on Fri, 10 Dec 2021 at 13:15...

Poppers Dubai dot com that's were I ordered mine also. Fast service. Good products. 30ml Amsterdam Gold & Amsterdam Special are very good. Iron horse is also amazing! they do charge 50 aed for delivery. Not bad still. Good supplier. Nice dealing with them.

unknown said on Sun, 12 Dec 2021 at 22:23...

many thanks for shipping to Saudi also! poppersdubai.com are great!

awesome said on Sun, 19 Dec 2021 at 00:48...

yeah. Poppers dubai. Safe. Reliable. Trustworthy. And good quality and service. Thanks again. 5 stars! msg them on
whatsapp if u need +1 then 587 323 1813

Bernard said on Mon, 27 Dec 2021 at 00:01...

From the UK. Here visiting for a month. Just ordered today from them. Heard good reviews so I said why not. Even though I know it's illegal here and that's why it's so expensive, I bought anyways haha. Just needed it. They were super reliable and courteous. Good quality and fresh. Recommend for sure. Don't trust any shady guy on Grindr who will not deliver! lol These guys are discreet and trustworthy. I even paid with PayPal but they do take cash. Goodluck & Merry Christmas! Stay safe out there boys!

unknown said on Thu, 6 Jan 2022 at 13:45...

i ordered from them, 5 stars!

Mario said on Sat, 15 Jan 2022 at 19:36...

They only sell poppers. No toys. :-( But the quality of the poppers are good I have to agree! :-) 6 stars! haha

rick said on Mon, 17 Jan 2022 at 09:54...

thank you Popper Dubai! i ordered in Abu Dhabi. was one day delivery with DHL. thanks again!

Karan said on Sat, 22 Jan 2022 at 07:42...

I also ordered. They were professional. Thanks!

Nick said on Mon, 7 Feb 2022 at 19:23...

Thanks guy! Much appreciated. I ordered last night. Legit and great service with delivery only 50 aed. 5 stars also.

Khalid said on Sun, 13 Feb 2022 at 10:23...

mashallah, vry gud pappers, pappers dubai good, i like delibery very good an fast...i am very happy

Rahul Poppers said on Thu, 17 Feb 2022 at 06:04...

Cool. Good experience with them also. Good service and good poppers. But still be careful since poppers are illegal in Dubai. You are warned. Lol. Many people still buy it given the risks hehe. Tc.

LMFAO said on Sat, 19 Feb 2022 at 12:39...

YO! hahahha....funniest thread ever!!

"Black Mamba" lol LOL lol

"Yo niggas wasssup. Ya for for sure dem poppersdubai.com have some gud quality poppers boys. Aiz orders many times form dems. Nice good fellow driver who delivers to mees & my boyz in Joomeira."

Santoshhappy lol LOL

"Dey are giving da good prices. Me n my patnar we are too mach happy with der service"

him speak true, popperdubai is TOP MAN SUPER KING OF DEM POPS, IS NO DOUBTING me and me boyz is well happy wif all what he done

RudolfSanta & Xmas Poppers lol

MERRY CHRISTMAS!

LMFAO....

???? said on Fri, 25 Feb 2022 at 02:34...

Bro shut up. U talk to much. Yah I know there good. I only buy from them

Saudi guy said on Fri, 4 Mar 2022 at 21:27...

Just order pappers from same company. Just google poppers dubai you will find. Gud qualities and gud services. Gud luck

Poppers Dealer said on Sun, 6 Mar 2022 at 04:27...

Do you need poppers? Contact me for any brand, it's all available at affordable cost. I can deliver to your doorstep or you can pick up. WhatsApp or call me on +971-58-139-7636. Thanks. Nelson.

Dubai Poppers said on Wed, 9 Mar 2022 at 03:38...

To order in Dubai, send us WhatsApp message: +1 then 587 then 323-1813

Mohammed said on Mon, 4 Apr 2022 at 22:10...

great service, great quality, very happy customer, i am their regular customer now, finally a reliable supplier! poppers dubai, thank you

Juan said on Sat, 9 Apr 2022 at 14:17...

gracias por el gran servicio POPPERS DUBAI

Erick said on Mon, 25 Apr 2022 at 18:38...

Thank you poppers dubai! great service!

Anonymous said on Thu, 28 Apr 2022 at 03:22...

Can i get some poppers .. Iím in uae

Nathan said on Wed, 4 May 2022 at 18:15...

I got also from poppersdubai.com

european poppers said on Tue, 24 May 2022 at 18:02...

we have oreginal poppers from Europe in dubai,,10ml and 24ml poppers
chat me on whatsapp +32484643533
we give u good price,

Poppers Dubai said on Wed, 25 May 2022 at 17:12...

To order in Dubai, send us WhatsApp message: +1 then 587 then 323-1813

Want to post a follow-up?
  Go ahead:

Your name or nickname:

Your message:

 

Unless otherwise noted, all contents of this website are
Copyright © 2011-2017 Jack Tinoco. That said, you can use my
images and article excerpts subject to these conditions.